måndag 28 december 2009




Hehe, vet att ni klagat för dålig uppdatering,, fått både sms och folk som skrivit på msn osv o klagat på att min blogg är så tråkig osv nu, haha like i care? Min blogg, mitt val av hur mycket jag ska skriva osv;) lixom, ni skriver att ingen gillar mig och att jag lika gärna kan lägga av, sen när jag slutar blogga ca en vecka så skriver ni att jag är tråkig och ska uppdatera mera? haha omg,,

men ja, har shoppat ganska mycket igår och idag, köpte blandannat:
Parfym, body lotion & shower gel. Kicks 245:-

Smink; HM , Ögonfransfärgning, Cubus


2 stycken likadana tröjor, 249:- styck
Tröja, 199 :-
Va visst inte så mycket som jag trodde,, om jag inte glömt ngt? men men ;)
Btw, jag dricker inte alls cola bara för att alla fjortisbloggarna tror dom är beronde utav det och jag inte vill vara som dom? haha, ja visst, jag vill inte vara som dom. men jag dricker inte cola för att jag inte tycker det smakar gott! men, jag väljer cola framför många andra drickor och jag dricker det ibland! men jag lever mer för fantan;) tycker den är mycket godare och dricker nästan varje dag :/ hum,, kanske något man kan bli beroende av? när alla andra fjortisbloggare är beroende utav ngt, måste väl jag också vara det? Hehe,,
Kisses <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar