lördag 2 januari 2010

Inte bloggar normalt på ett tag nu,, inte ens gått in på bloggen och kollat!? Omg,, vet inte när jag kommer börja blogga normalt igen? kanske aldrig? Hehe jodå, snart får vi hoppas :D men jag vill faktiskt inte skriva om mitt liv på internet nu, orkar inte att folk ska veta allt om mig. varför är folk intresserade om vad ni fick i julklapp och hur ofta ni festar osv? nä, nu ska jag inte skriva sånt på ett tag, för lixom. vem vill inte ha lite hemligheter i livet? ;)

Ajaa, nu ska jag snart åka till stepha för vi har så myckle o prata om :D o shiieet va ja saknar henne ;O så ska vi äta osv. höhö ^

Puss så länge så kanske vi hörs senare, imorn, nästa vecka, nästa månad, eller kanske aldrig? vem vet;) men jag hoppas jag snart är tillbaka. Så stå ut;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar