söndag 13 december 2009

göteborg nästa?

om jag flyttar. vilket inte alls är säkert än, det beror ju på om jag kommer in på skolan o så, så gör jag det inte för att vara elak! jag kommer sakna alla så otroligt mycket och jag gråt nästan förut när jag skulle skicka iväg ansökan till skolan där! Jag vet inte själv vad jag vill, för jag kommer sakna alla människor så otroligt mycket! men det kommer ändå bli skönt att kunna starta om på nytt osv, så alla som säger att jag gör det för att vara elak. så är det verkligen inte! jag gör det för att jag behöver komma bort från arvika, inte från människorna. utan från själva staden. jag gör det för att kunna starta om, bärja ett nytt liv. skaffa nya vänner. kunna börja leva på riktigt. jag menar inte att jag inte vill ha kvar mina vänner jag har nu, för det vill jag ! men jag menar att jag måste umgås med andra människor än bara såna från arvika. för att kunna må bra, jag vet att jag kommer glida isär många här hemma. jag vet även att jag kommer tappa kontakten helt med vissa! men det bevisar bara att dom som stannar kvar även fast jag bor långt bort, är dom som är äkta! dom som väntar på en, tills man kommer hem igen. inte såna som skaffar nya vänner direkt o börjar kalla dom för sina bästa vänner ngn vecka efter man flyttat. såna är inte äkta vänner. det är också en positiv sak med flytten, om det nu blir så, jag ser vilka vänner som är äkta! men alla ni som tror att jag gör det för att vara elak, så är det inte" och jag vill inte att ni ska tro det heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar