onsdag 16 december 2009

Gud vad jag klagade igår;) två av tre inlägg var jag sur, ojoj. idag ska jag försöka vara lite positivare. sitter och bränner skivor nu som vi ska i helgen, as nice;) lyssnar på gamla låtar vi lyssnade på varje fest i vintras. å gud vad jag blir på partyhumör nu asså;) & så längtar jag till 28de för då ska jag till min lillasyster som jag inte träfffat på jättelänge nu,, ska vara där äver nyår. haha synd bara att en speciell person ska dit ,, men jag behöver väl inte bry mig om honom? ;)
va hos tandläkarn idag, igen! stammis (aa' ? Men nu får jag iaf äta igen,, dock inget segt i resten av livet?!?!? :oo omg, men men. helldre det än ingenting alls;) o så ska ja bara tebaka två gånger i januri, sen en gång till. inte fåttt tid till det än menne;) sen är allt som förr igen hoppas jag (A) tandläkarskräck jaao,, men nu ska jag fortsätta med skivorna, hörs mer ikväll!

Kisses <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar