tisdag 15 december 2009

Svar på tal!

okej, sluta säga att jag är elak som flyttar! det är fan inte ens säkert att jag ska flytta än!!! jag tycker inte att jag är elak om jag flyttar, jag tycker det är ni som är elaka som inte vill att jag ska må bra isf?!?!

jag kommer ju ändå inte bo i arvika hela livet, och det tror jag inte att ni heller kommer göra? hur skulle det va att om varje gång man skulle flytta fick höra att man va elak? då skulle ju ingen vilja flytta tillslut för ingen vill väl vara elak? då skulle alla bo på samma ställe hela livet. förfan , hur skulle det se ut? bo hemma tills man dör o sen ska alla i familjen bo tillsammans hela livet? förhelvete!

så vad spelar det för roll om jag flyttar om ett halvår eller om tio år? hade ändå inte tänkt att stanna i arvika hela livet! så bara sluta klaga, eller det kanske är detta ni vill? att jag inte ska flytta även om jag kommer in på skolan där, att ja ska stanna hela livet här.. men sen när alla ni andra flyttar, ska jag säga att ni är elaka då som lämnar mig kvar här? eller ska jag låta er flytta då och tillslut vara ensam kvar i denna stan?
Göteborg, mitt nya hem? Nu eller om 10 år? vem vet;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar