tisdag 15 december 2009

Skum dröm

Glömde berätta förut ,, men drömde inatt att jag var bästa vän med paulina danielsson, & vi gjorde allt tillsammans. förutom gymma eftersom jag va fet i drömmen och kunde inte tänka mig att sätta min fot i ett gym. haha, så då ville hon inte vara kompis med mig längre för hon skämdes om hon visade sig ute med ett fetto som hon kallade mig, med eftersom jag ville vara kompis med henne så började jag också gymma. och efter ett tag va ja jättesmal o då ville hon bli kompis med mig igen, men eftersom jag va lite sur på henne så vägrade jag först. men sen blev vi bästa kompisar o tajta som syskon igen (a) haha skuum dröm ;s











& btw, jag vet att min blogg suger för tillfället. men ajaa , ska bli bättre snart, stå ut ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar