torsdag 17 december 2009

Hemma igen nu,, va ingen kör så gick omkring istan i typ två timmar. mötte daniel eric och julia, höhö fick cola a eric för han ville inte ha mer. då vart kja gla;) haha enjdå, va bara rädd att han hade gjort ngt med den så vågade knappt dricka av den :p haha, emn sen när han drack först så ja såg så gick det bra;) men sen när jag druckit upp typ halva så vart ja rädd att han typ hade spottat i den el ngt sånt så då slängde jag den :p höhö ^ visst cola är jävligt gött,, men fina flickor dricker fanta ;) så gick och köpte fanta iställe (A)

men men, nu är jag hemma och planerar m marie att vi ska våldgästa en person bara förhan är så elak mot mig,, haha tro fan inte att jag kommer vara snäll mot dig den dagen ;)) (A) vågar itne säga vem för han kommer väl låsa dörrn el så? haha,, ajaa

puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar