torsdag 3 december 2009

ojoj, måste skynda mig,. ska in till stan och möta elin om en halvtimme och jag har precis vaknat, är ju ledig från skolan idag så tänkte att jag behöver inte stressa så jag satte inte klockan el ngt. så ringde min kompis nu och frågade om jag ville med till charlottenberg och shoppa, och vem tackar nej till det? ja inte jag iaf;) så nu ska jag hoppa in i duschen och sen sminka mig, fixa hår, äta(om jag hinner) och sen åka in till stan. omg, jag kommer ju INTE hinna tills halvfyra men :/

Så träffade jag en kompis igår som jag inte varit med på jättelänge, vi fikade. eller ja, hon fikade och jag drack bara varm oboy som att jag inte får äta fortfarande. så berättade hon om hennes kompis pappa som hade en sjukdom så han hade bara två knotar i ryggen. el vad heter det? och dom kunde inte göra ngt åt sjukdomen så han bara gick och väntade på att han skulle dö typ? fyfan vad hemskt! men känslig som jag är sa jag bara "men äre inte lika bra att bara skjuta honom då?" haha men jag menade ju inte som det låt!!!! menade att det är ju bättre att dom typ sprutan in ngt el så så han kan dö med en gång istället för att han ska lida och bara vänta på att dö? men kom på att det också lät jävligt hemskt sen, men dom sa att dom förstod och dom skulle inte säga till hennes kompis vad jag sagt, hehe snällt;)

men men, nu måste jag skynda. pusspusspusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar