tisdag 15 december 2009

Är jättesliten nu, har ju varit uppe sen klockan sju imorse. ojoj, inte likt mig, ha? ;) så nu ska jag alldeles strax sova. men jag är så himla sur på en person nu , har fått fyra sms och jättemånga som har skrivit till mig på msn och frågat om det har varit sant. så har han tydligen spridit en massa rykten om mig? & till mig säger han att han vill ha mig o blabla.. Ha visst, nästa gång du vill ha ngn tjej så sprid inte en massa skit om henne? Visst en del saker va ju sant som dom frågat, men verkligen inte allt!





detta är en av dom som skrivit till mig, sen har jag fått både sms och andra som skrivit på msn och frågat samma saker. eller, inte precis samma saker men på ett ungefär. skaffa dig ett liv idiot, iställe för att försöka förstöra mitt liv & rykte :s men håller med han jag skrev med här, det är fan synd om dig;)


jaja , nu ska jag sova snart. pusspusspuss&godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar