onsdag 18 november 2009


* Personer som vågar stå för vad dom tycker och tänker, som kan vara precis hur dom vill utan att bry sig om om någon bryr sig eller pratar. Som vågar gå med udda stilar osv.

* Sommar visst, det kan bli för varmt ibland på sommarn, även jag kan klaga på det ibland. men egentligen älskar jag sommaren. Lixom, blir det för varmt så ta ett dopp i sjön? så enkelt äre;) Sen är allt så mycket roligare på sommaren än vintern, någon som säger emot mig? Nej tänkte väl det;)

* Min klass Jag verkligen älskar min klass, inte alla ofc. men dom flesta, vi har så fruktansvärt roligt jämt och kan skoja om allt:) & den gemenskapen vi har? har nog aldrig trivits så bra i en klass förut som ja gör i denna , jag vet att när jag slutar i denna klassen så kommer jag ångra varenda dag jag varit borta från skolan.

* Folk som inte vågar stå för vad dom tycker, som kan vara hur trevliga på msn eller när man är ensam med dom. Men som inte ens vågar säga hej till en när dom är med sina kompisar? haha bra kompisar säger jag då, som inte tillåter folk att vara med vilka dom vill?
* Kusten Finns nog inget finare ställe, men tänk vad jobbigt när man sitter vid havet och äter eller vad man gör, så kommer alla dessa fåglarna! och jag som hatar fåglar får typ panik och springer omkring o skriker, haha
* Smådjur jag tycker seriöst inte att det finns något värre än småkryp. Myror, spindlar, skalbaggar osv. vad som gör dom så äckliga vet jag inte? men det finns ingenting värre än dom!

1 kommentar:

  1. haha ja tycker sommaren är bra, men vintern är minst lika bra. Det är jättekul med vinter, om det finns snö så man kan göra snögubbar och ha snöbollskrig med sina vänner<3<3

    SvaraRadera