fredag 27 november 2009

Ja, nu får jag sitta vid datorn igen, ett dygn utan dator, och teve! va nära att dö faktiskt;) och så ska jag leva på soppa fram till jul! mitt liv är perfekt! vet att ni är avundsjuka;) ska typ sova hela kvällen så jag är frisk tills imorn så jag kan träffa elin, marie och mattias en liten stund i alla fall! kan nästan inte öppna munnen så tror min familj tycker det är tyst o skönt ikväll? men meeeen, asså. jag kommer knappt ihåg nåntingfrån "fallet" haha, vet att ja skulle testa om det gick att träna bena på en sak man tränar ryggen, svårt att förklara men aah.. jag lyfter upp&ner benen två gånger kanske , sen när jag ska "sätta fast" dom så jag kan börja träna på riktigt så ramlar jag framlänges,, enda jag tänker på är att jag måste hålla fast mig så jag inte ramlar. men jag ramlade, så small det och helt plötsligt satt elin, therese och linda o höll om mig och linda sa att hon skulle hämta papper för jag blödde. sen helt plötsligt satt vi inne på toan ? haha, gick till vårdcentralen men dom sa att vi skulle komma tillbaka halv elva så vi gcik in och tvättade såret och plåstrade sen gick vi till nästa lektion. sen vid halv elva gick jag och linda tillbaka till vårdcentralen , dom bad mig vänta lite men där satt jag i en timme innan jag kom in, då hade elin hunnit komma också, så hon va med mig in. dom tejpade såret och sa att om det inte va läkt inom fem dagar så kanske ja va tvungen och sy :s usch, haha! sen gick jag till tandläkaren och dom sa att jag får inte äta på 1-3 veckor och dom trodde jag hade hjärnskaning så skulle säka upp en läkare när jag kom hem. och jag hade en lättare hjärnskakning. dom i åmot kunde inte kolla det eller när jag sa att jag hade asont i huvudet och öronen och hela vägen upp? dom sa bara att det verkade som om jag nästan hade hjärnskning men att det inte va riktigt så illa:s men det va det visst. men men, har otroligt ont än, men ska typ sova osv nu så jag kanske är piggare imorn!




haha gud vad bäst jag är i paint;) men ungefär såär gick det till, tror jag. det röda är där jag slog i golvet och "maskinen"

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar