måndag 16 november 2009

Nu ska jag snart sova för jag dör ärligt talat snart. Inte kännt mig såhär dålig på länge!

Tog svininfluensa sprutan i skolan förut, elin va med in o höll handen, & lena tog sprutan på mig (a) Kändes verkligen ingenting att ta sprutanmen nu gör det förjävla ont, :ss

Hade tema dag, sex&kärkek. haha jättetråkigt har jag haft hela dagen verkligen! eller ja, inte vid lunchen kanske el när vi satt i FH o prata ;)

vet inte riktigt vad jag ska skriva,, helgen har väl vart okej men inte världens roligaste. har i alla fall varit med jennifer HELA helgen :D och gud vad jag tycker om den flickan ;) men men, idag va jag med jennifer hela dagen igen, sen när jag skulle åka hem så kom dessie och martin nr jag stog ute och väntade på mamma så berättade dom en hemlighet som bara hans pappa vet :D haha, hennes mamma kanske vet nu men? ska ringa henne snart o fråga vad hon sa;)
men imorn ska jag hem till dessie o kolla grejer (a)

men nu ska jag lägga mig i sängen o tycka synd om mig själv. skriver mer imorn, pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar