onsdag 11 november 2009

förlåt (för dålig uppdatering senaste tiden )



Köket idag var jättekul, va med marcus precis hela dagen och har nog inte skrattat mer i hela mitt liv. vi har haft så himla kul,eller iochförsej så har vi väl alltid det men; jag&han;) båda två var i kallskänk o han skulle göra sallad till elevmatsalen och förrätt; räksoppa , jag skulle göra sallad till resturangen och dessert , som var kanelkokta päron med björnbärssås :D den var jättegod och lyckades sälja mer än vad vi hade gäster;) fick MVG på den, och det är ingen lärare som ger för höga poäng i onödan inte ;D


visst är vi söta när vi sitter ute och tjuvröker? eller ja, han ligger i en kartong och han ser ut att dö med en 120 kilos människa över sig;)

jag ser verkligen ut som en 120 kilos människa på bilden i alla fall, som tur är gör jag ju inte det i verkligheten ;)


när vi kom till arvika igen gick jag och träffade anders en snabbis innan jag gick upp till micke o övningskörde , nu är teori & uppkörning bokad ;D och även halkbana avklarad!

har legat o pratat m matti på msn hela kvällen om allt möjligt och även erik o matilda har jag skrivit med ett bra tag nu, sen massa andra som vill ha mig , men vet dock inte vilka det är ;D

jag har gympa imorn , anteckna . kommer nog gå bra, ska vara i gymmet klockan HALVNIO till morgonen, jag kommer dö /:

bra att jag har blivit sjuk också :/ jag tror jag har feber , matilda tror jag har svininfluensan , sen läste jag en lista på olika saker man får när man har svininfluensan och jag hade massor av det :s ont i huvudet , förskyld, är jättevarm i hela kroppen o ont i halsen o även andra delar av kroppen :s usch!


men erik är sämre än mig för jag är gryym
helt jäkla underbart är allting, inte haft en bättre dag på länge trots att jag är sjuk


facebook funkar inte heller , blev helt vitt förut när jag va inne och nu går det inte logga in igen :s ngn som vet vad det beror på :o ?

men jag tycker alla kan lägga till mig ändå (aa'
facebook: louise larsson / laarssooon@hotmail.com
bilddagboken: l-larsson1
msn: l-larsson1@live.se


bild sen sommaren 2008, haha lite skillnad på hur vi ser ut? men bara lite;)
men nu loggar sötnosen in på msn så ska skriva med henne nu för jag saknar henne :D
Pusshejsan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar