lördag 14 november 2009

förlåt för ingen skrivning alls igår eller idag;)
men igår åkte jag med bussen klockan åtta på morgonen, var i skolan till klockan två då jag tog tåget till karlstad. var där tjugo över tre och mötte matilda och vilma på stationen, nästan direkt ringde jennifer och sa att hon var i karlstad så jag gick och mötte henne , vi gick och åt med en gång, wook köket. supergott;) sen gick vi och kollade efter jackor i fem olika affärer men hittade inga som dög så vi bestämde oss för att åka till kil och träffa pontus och ricky (?) istället. så det gjorde vi , först kom vi med tåget till kil då mötte pontus upp oss, så gick vi hem till rickys låtsaspappa och satt där ett bra tag, sen gick vi hem till hans pappa & sa hej sen gick vi tillbaka till tåget, åkte hem till jennifer och då kom jessica o alex? kollade på film men jag och jennifer gick och fikade iställe med elin;) sen när vi kom hem till jenniieh igen så sa vi till jessica o alex? att dom va tvungna o gå för vi skulle sova, men sen somnade vi på riktigt till horton ;DD

idag ringde sabina och väckte mig så jag tog bussen hem till henne, var nästan så jag missade den :o alexander och matti va där så satt o pratade lite m dom , treeeevligt ^ alexander åkte hem nästan m en gång sen efter ungefär två timmar åkte matti också:p så jag och sabina satte på en film och somnade xD ojoj, sociala är vi;) men i alla fall, sen kom mamma och hämtade mig och jag åkte hem , fick sms av en som jag bråkat med hela sommaren att jag skulle komma dit på fest? haha så blir att dra dit snart bara jennifer kommer ut;)

men nu ska jag ringa henne , pusshejsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar