tisdag 26 januari 2010

Godmorgon

Nu var det jättelängesen jag bloggade och det har hänt MYCKET i mitt liv under denna tiden;)

1.jag har färgat bort det röda i håret och gjort ljusbruna slingor.
2. Jag har blivit ovän med camilla, synd men sånt som händer.
3. Jag har skaffat pojkvän som jag älskar jätte mycket.
4. Jag har tagit upp kontakten med en utav mina gamla vänner.
5. jag har blivit dödsjuk.


Ligger i sängen nu men datorn i knät och hostar, nyser och har feber. Skriver med jonnaponna på msn och pratar med min pojkvän i telefonen OCH lyssnar på musik, tjejer kan mycket samtidigt dom du ;)) Imorgon ska jag beställa löshår igen! Hatar att ha kort hår,, och jag tror stepha typ hatar mig för att jag ska bställa löshår ;O?? men men, mitt val. right? ;)tänkte slänga upp enbild i alla fall hur jag ser ut när jag är sjuk och ligger i sängen med mjukiskläder :D


Pussss <3

Jag för ca fem minuter sedan. Osminkad, sjuk, nyvaken och kär (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar