måndag 14 september 2009

Sjuk!

Jag är jättesjuk så är inte på praktiken idag, och var inte på jobbet igår :/ men eftersom vi har varit barnvakt i helgen så tvingade jag mig upp på hoppbubblan och var nära att spy /: usch, jag hatar att vara sjuk . det är sååå tråkigt!




jennifer, jag och ronja ;)


och så hatar jag när folk snor mina namn, eller ja. det va väl inte jag som kom på det utan min syster började kalla mig för lillan för jag va jäämt minst, både kortast och minst år. så då hette jag sp här på bloggen, anledningen till att jag bytte namn var att ca 4 stycken till heter lillan nu! så därför tog jag bort min blogg helt och hållet men har nu en ny som jag ska försöka skriva lite mer på nu i fortsättningen ;) har lixom inte kommit igång riktigt än ..

men iaf, tror mitt hår har kommit idag men hinner inte sätta i det eftersom stephani flyttar imorn så dom ska köra flyttlass hela kvällen :/ så blir till veckan! men nu ska jag ringa jennifer, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar