torsdag 17 september 2009

MED JENNFAN

sitter här nu med jennifer som sover :p
åkte hem från praktiken idag för vi mådde inge bra, så mamma hämtadeoss och skjutsade oss hem/: var inte där i måndags eller tisdags heller och får inte åka dit imorn för skolan. usch, bara en dag denna veckan lixom, not good! men men , jennifer sov hos mig ilördags och jag har sovit hos henne sen i måndags tills idag. men nu ska vi vara ifrån varandra ääända tills imorn, lördag eller absolut senast söndag! ;))

Håret sitter i och jag är jättnöjd, har även färgatblondt igen eftersom det inte gick att få löshåret mörkt :o men men, född blondin, kommer dö blondin ;))haha nej kanske inte direkt men får se ;) men nu är det så iaf och jag är jätte nöjd! Tack steffi!

Nu ska jag typ laga mat tror jag och se om jennifer vakna så jag kan bjuda (a pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar