söndag 6 september 2009

Inte skrivit på ett tag nu, sorry men har verkligen inte haft tid :/ igår åkte vi till göteborg sex på morgonen och var inte hemma förens tolv på kvällen ungefär och idag har jag jobbat mellan 13-19. och övningskört både innan och efter det.

men men, götebirg var jätteroligt! var mest med syster, johan och glenn. även adam va med oss ett bra tag. men sen på slutet dissa ja dom o gick med sofia och några kompisar till henne. sen blev jag med joel och johan o sist och minst leandra;) vi åkte sagovärlden eller vad den hette och hon berättade för mig och syster vilka alla seriefigurerna var :D haha. fast en visste hon inte dock men det berättade syster för henne då ;D hihi.

idag rinde chefen o fråga om jag kunde börja jobba vid ett så va bara att göra sig iordning o åka dit det , sen slutade jag vid sju då körde jag jättelänge o shiieet va rädd jag va när en lastbil körde bakom mig jättenära och en hade jag i möte och då körde den om en cyklist så ja va ju tvungen o tvärbromsa men ändå vågade jag inte det eftersom jag hade en lastbil jättetätt bakom mig, men som tur va så va det en väg in till höger som jag bara svängde inte på utan att kolla , blinka eller något. haha paniken ;))) men sen åkte jag igen och slutade vid flogne ungefär, då vågade jag inge mer (A)

men men, nu ska jag ... ÄTA :D haha. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar