fredag 26 februari 2010

Godmorgon

Har nyss duschat, fortfarande ensam hemma men snart kommer syster hem till mig :) sjukt skönt! Tycker inte att Stéphanie är så jättesnäll just nu som har åkt till Filipstad över helgen, usch pårrä! men på söndag kommer hon ju till mig så man får väl försöka stå ut ! :D Imorgon åker jag till pappa som jag inte träffat sen, ahru. kommer inte ens ihåg när jag träffade honom sist ;O ILLA! Skärpning nu! Jaja, Blir även jobb i helgen även fast jag är sjuk, men men. Får seeeee hur det går;) Angelica kommer ju som sagt till jobbet och pratar lite med mig :D hihi . Snart kommer mamma hem också hoppas jag! Men ho ä dryyyyg -.-'' Hatar att vara ensam hemma, ops hoppas inte elin ser detta A) haha!!


Fredag: Packa
Lördag: Jobb sen till pappa
Söndag: Pappa , jobb, pappa(?) Stephanie :D
Måndag: Stephanie, övningsköra mä rudolfson klockan13
Tisdag: Jag, Robin, Marcus och Elin åker till skolan och äter, hoppas Maria serverer;) HAHA
Onsdag: Åker på kryssning
Torsdag: Kommer förhoppningsvis hem från kryssningen (om det inte händer som i Titanic eller liknande)
Fredag: Åker till Lillasyster i Grums. Inflyttningsfest
Lördag: Åker troligtvis hem från elin.
Söndag: Pluggpluggplugg!!!!!
Måndag: Hemligt ;)

Hela lovet planerat :S men nånstans i planeringarna ska vi trycka in Sabina också. Aw, gumman. jag saknar dig! <33

Ajaa, nu fåre va bra. Uppdaterar kanske mera senare! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar