onsdag 26 augusti 2009

!

sorry för dålig uppdate asså, men hade fullt upp igår så hann tyvärr inte blogga ngt:/ men asssoe, tänkte berätta lite om går dagen o idag nurå.,

igår: först åkte jja t praktiken vid typ kvart i åtta på morgonen. ganska drygt först men sen blevre fullt ös, ;D massa folk som kom o åt men sen så blev det bra jobbigt för typ ingen kunde svenska av dom :o men det gick ju skitbra ändå så (aa) MYCKET att städa efter men :o ajaa, sen åkte jag in till stan o gick till expert m min telefon som krånglade IGEN så hon skulle uppdatera den o grejer. men skulle inte hinna det just då så ja skulle komma tillbaka. så då gick ja till MB och köpte kläder till serveringen och prata lite m maine (stavning ? ) sen gick vi till en affär breve där som ja inte kommer ihåg vad den heter och köpte sjor till serveringen , märks att skolan börjat igen m både praktik, skola och jobb -.- men men , sen ringde hon från expert och sa att det inte gick att uppdatera den för det va för ny modell. :o jaha tänkte ja men hon sa att vi skulle komma in i alla fall så vi gick dit. men när vi väl kom dit så sa hon att vi va tvungna o hämta allasaker som hörde med telefonen så då fick vi åka hem igen , sen när vi kom tillbaka så hade dom stängt! jävla krångel!!!! :o



Idag åkte jag till praktiken vid kvart i åtta igen, skitmke folk idag också men det gick ju pärry mayson ;) men sen efter praktiken kom mamma och hämtade mig så åkte vi till expert igen och lämnade mina saker till telefonen och fick ett "tillgodokvitto" som ja va snäll o sa att mamma kunde ta eftersom hon beställt en ny telefon till mig som är nästan likadan som den jag hade, dubbelt så dyr men dom sa att den va mke bättre o så så får la lita på dom (a) till expert kom även jennifer <3 och moa ! :D haha moa påminde mig även om när vi var i tyskland ! Ååh fy vad vi skrattade. mamma och bror skämdes ju så vi gick och då gick vi till MB där jag köpte en längre tröja :) jättefin! när vi var klara på MB så gick vi till ica och mötte mamma, bror och linus! så åkte moa hem men jag o jennifer fixade recept o skit vi ;D hihihi. träffade även millan och exet där;) men sen när dom var klara på ica så åkte jag mamma jennifer daniel och linus till kocki och köpte mat, haha tjockisar väl ;) sen åkte jag och jennifer till henne och satt o pratade o satt vid datorn o sådär, sen gick vi ut och så gick vi till ica där vi mötte *hemlig .. så gick vi till solberga ungefär till en lägenhet ;)) där mötte vi bror också så pratade lite m han på balkongen. och milla puckot fattade ju inte att vi var i samma hur som henne :( jag som ville träffa henne ;D hihi. men i alla fall sen kom mamma och hämtade mig jennifer och bror så åkte vi ner till jennifer och jag o hon sprang in och hämtade saker jag köpt under dagen , så åkte vi hem .. & nu ska vi till stan o hämta syster (:


ojoj, långt inlägg blev det ;) men men
Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar